Sponsoren ULTC IDUNA

Wij Makelaardij tien jaar hoofdsponsor ULTC IDUNA

´Wij passen bij elkaar´

 

´Clubliefde en naamsbekendheid vergroten…´ De mannen van Wij Makelaardij lachen er vrolijk bij. ´Dat zijn de belangrijkste redenen om deze mooie club al tien jaar te sponsoren.´ ULTC Iduna is blij met zo´n trouwe en vooral zeer betrokken sponsor. Al tien jaar is de naam van dit makelaarskantoor verbonden aan de toernooien, te zien op de klok, de welkomstborden en de doeken naast de baan. Ook in de vitrine naast het clubhuis is te zien waar Wij Makelaardij mee bezig is.

Op het terras zitten Gerrit Jan van der Sluijs en Kyras Dimitopoulos na werktijd ontspannen achter een biertje. Samen runnen zij al een aantal jaren het makelaarskantoor. Zij hebben al menig uur op deze plek vergaderd, overlegd, gesproken over het bedrijf, maar ook over vele andere dingen. Kyras groeide op bij Iduna. ´Ben al dertig jaar lid. Het was onze achtertuin! En met Perry en Jenny als ouders was Iduna ons tweede huis. Zij waren toen al heel actief op de club; Perry als toernooileider en Jenny in allerlei commissies. Mijn broer en ik gingen altijd mee. Ik was hier vaak dagelijks. Een balletje slaan, maar ook gewoon even kletsen met vrienden en bekenden.´ Ook Gerrit Jan heeft vele uren op Iduna doorgebracht. ´Met het hele gezin. Dat symboliseert voor mij deze club. Het is het familiegevoel. Jong en oud door elkaar. Samen sporten, maar ook daarna samenzijn. Het is een sociaal gebeuren. Voor mij staat Iduna voor dat gevoel. En dat Samen past goed bij ons bedrijf. Dat laagdrempelige, dat persoonlijke en dat eerlijke is wat wij ook zijn. Daarom passen we goed bij elkaar.´

 

It’s A family-affair

 

Gerrit Jan: ´Voor ons heeft het geen zin om te sponsoren als we er zelf niet bij betrokken zijn. Het werkt niet als we er niet zijn, niet zichtbaar en persoonlijk aanwezig. Het gaat juist om die relatie. Wij werken veelal via mond-tot-mond reclame. Vaak vinden mensen ons via-via. Dus ook via Iduna.´ Kyras vult aan: ´We doen verder eigenlijk weinig aan marketing, reclame en sponsoring. We hebben bewust voor Iduna gekozen omdat die club bij ons past. En hoe leuk…. onze families spelen ook nog een rol bij de club. Mijn vader Perry is nog steeds belangrijk bij het open toernooi; het ranking toernooi en het 50 plus toernooi, dus dat we die sponsoren voelt als logisch.´ Ook Gerrit Jan houdt het familiegevoel hoog. Zijn zoon Jesse is de uitbater van de kantine. ´Zo zijn we allemaal, in meer of mindere mate, betrokken bij deze prachtige club. We voelen ons hier thuis.´

 

Een positief belletje rinkelen

 

Dus de clubliefde is de eigenlijke basis voor het sponsorschap. Maar daarnaast is natuurlijk het vergroten van de naamsbekendheid een factor. Kyras:´Als Idunezen een makelaar nodig hebben, is het uiteraard fijn als Wij Makelaardij een positief belletje doet rinkelen. Dat mensen denken; dat past bij mij. Die mensen doen zaken op een oprechte, duidelijke, persoonlijke en professionele manier. Dit willen we graag uitstralen en vertellen met ons sponsorschap.´ Gerrit Jan:  En we denken dat we dit verhaal, ook in de toekomst, goed kunnen neerzetten in samenwerking met de mooiste tennisclub van Utrecht!´